Ons team telt een twintigtal medewerkers; een evenwichtige mix van ervaring, expertise, dynamiek en vooral een grote zorg naar kwaliteitsvolle dienstverlening.
Ons kantoor beschikt over een tiental erkenningen bij het ITAA / Institute for Tax Advisors and Accountants, een aantal BIBF erkenningen en een aantal stagiairs accountants.
Onze mensen zijn stuk voor stuk vakmensen, goed opgeleid, gedreven en bekwaam.
Zij zorgen voor een individuele en persoonlijke begeleiding van uw dossier, waarbij met toewijding en grote nauwkeurigheid uw dossier behandeld wordt.
Ons kantoor wordt geleid door twee managing partners; Filip Ghesquière, stichter van het kantoor en Maxim Ghesquière.
Ons team valt uiteen in drie afdelingen, met een zeer nauwe samenwerking tussen de verschillende afdelingen:
In deze afdeling worden de strategische beslissingen uitgewerkt inzake fiscaliteit en vennootschappenrecht.
De vertegenwoordiging van onze klanten naar de fiscale overheid wordt door deze afdeling waargenomen, deze mensen zorgen voor de besprekingen met de klant, de bepaling van de fiscale strategie en de fiscale optimalisaties binnen uw dossier.
In deze afdeling wordt uw accountancy en fiscaal dossier technisch voorbereid door een senior dossierbeheerder.
Uw dossier binnen ons kantoor wordt individueel opgevolgd door een vaste senior dossierbeheerder die instaat voor het vervullen van uw wettelijke fiscale verplichtingen.
Receptie en onthaal, secretariaat en administratieve ondersteuning.